fredag den 26. maj 2017

Jeg har snydt jer


                          

Jeg er kommet i tanke om at jeg slet ikke har fået vist denne taske frem på bloggen og desværre opdager jeg først nu, at har jeg glemt at tage billeder af den med mit kamera, inden den blev givet væk i gave. Så i må nøjes med et billede af den fra min Instagramprofil.

Da jeg skulle sy den, kunne jeg ikke printet af et gratis mønstret fra Stof2000, mønstret kan du finde her, så jeg tegnede et lignende i fri hånd, derudover tilføjede jeg en flæse på den ene side af tasken.
Tasken blev givet i gave til en af pigerne i dagplejen, der fyldte 2 år tidligere på måneden. At se hendes reaktion over at få en gave fantastisk. Overrasket og stolt over at tasken var hendes. Den blev taget i brug med det samme og meldingen fra hendes mor er at den bliver flittig brugt til alverdens ting og sager. Den fungere som en ekstra lomme for hende.

Den sidste af børnene som fylder 2 år meget snart, er en dreng, derfor er jeg begyndt at overveje hvad jeg skal lave til ham og om jeg kan lave en taske i en lidt mere drenget udgave.

Det blomstrede stof er fra Stof og Stil og foer er ensfarvet lagenlærred.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar