onsdag den 17. maj 2017

En torsdag med solskin og gule marker

Det er fedt at være lille og alligevel stor og modig nok til at løbe afsted og gemme sig i sprøjtesporet. 


I torsdags var det et fantasisk dejligt vejr og vi var på besøg hos mine forældre. Min søster havde spurt om jeg ville tage billeder af hende, min mor og hestene i en rapsmark.

En dejlig eftermiddag, frisk luft og solskin har resulteret i en masse dejlige billeder. Da jeg sad og overførste billederne til computeren om aftenen, blev jeg mindet om hvor dejligt det er at tage billeder, det er hyggeligt at sidde og kigge på dem bag efter. Hvert billede fortæller sin lille bid af historien og det kan hjælpe os med at huske tiden der var engang. Sådan en eftermiddag sætter sine spor i mig og det giver en dejlig følelse indeni. Jeg er taknemmelig over at kunne dele det med mine børn også når jeg ser hvordan børnene hygger sig, nyder at være ude og være sammen med moster, mormor og morfar. Det vækker minder når vi er uden for og oplever naturen omkring mine forældres gård, mit barndomshjem.

Vores ferie starter på fredag og jeg vil huske at bruge vores kamera noget mere. Jeg vil gerne have flere billeder som kan fortælle os historier og minde os om vores oplevelser.

Håber du får en fantastisk dejlig dag og må solen skinne på din vej.
Line
Selv små bakker kan føles som en stor sejr og vigtigst af alt ingen bakke er for lille som rutsjebane. 





Rundt og rundt med mormor som trækker og mor ved siden, der holder fast i benet som sikkerhed.
2 år, modig, stædig og stolt. Nærmest befalende " mere" når Anemone stopper. 





Mormor og morfar har lært dem, når de kaster pinde ned i søen, er det for at fodre krokodillerne. 
Morfar har lange arme og det er godt hvis lillesøster kommer for tæt på kanten, når hun lidt for ivrigt fordre krokodillerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar