fredag den 3. marts 2017

Ting der gør mig

Blomster fra min mand
- uden nogen særlig anledning og leveret til døren. Fantastisk dejligt. 

Jeg er glad for at jeg igen er begyndt at skrive her på bloggen, 
der er mange ideer og tanker jeg gerne vil dele med jer. 
Det føles godt at bruge tid på det. 

 Jeg bliver glad hver gang jeg ser på denne zebra og fascineret af det fine mønster

Endelig har jeg fået plantet flere af mine planter om i større krukker og denne kaktus er en af dem. 
Jeg håber den vokser sig stor og flot

 I julen flyttede de fleste grønne planter ind i vores kontor pga der skulle være plads til alt julepynten. Da julen var ovre, var det meningen de skulle retur men gad jeg alligevel ikke rigtig at se på dem. Nu er planterne kommet frem igen og nyder det grønne i vores stue.

Der ligger tit mange ting på vores sofabord, børnene legetøj og bøger. 
Indimellem er det bare rart når det er ryddet op.

 Foråret er mere end velkommen og et par potter med påskelinjer gør det godt på spisebordet.

Endelig lykkedes det os at få hængt lamper op på hver side af sengen. Det gør det nemmere at ligge i senge og læse om aftenen, uden at jeg behøver rejse mig for at slukke lyset. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar