lørdag den 4. marts 2017

Gymnastiktaske


Min mands ene niece var på overnatning i weekenden og hun vil så gerne at vi laver noget kreativt sammen. Det var først lidt svært at finde på hvad vi skulle lave, men tasker kan vi piger aldrig få for mange af. Jeg kom på ideen med en gymnastiktaske og hun fik selv lov til at vælge stof fra lageret. Et ret flot stof kombination hvis i spørger mig. Jeg syede ydersiden sammen og hun fik lov til at sy foer sammen. Det var hyggeligt at side og lave sammen med hende og samtidig fik jeg syet en gymnastikpose, noget jeg ikke har prøvet før. 

Jeg har forsøgt mig lidt frem i forhold til løbegangen og taget lidt fra forskellige DIY fundet via Google. Det endte med et super fint resultatet og udover stof fra lageret, fik jeg brugt noget snører som jeg har haft liggende meget længe. 
En allersidste bonus er at jeg forberedt stof til at jeg kan sy en weekendtaske til børnene. Det er fantastisk når et projekt sætter gang i mere. 










2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog en skøn gymnastiktaske du har syet.
    Tak for kigget ind hos dig og din herlige blog, som jeg vil følge med glæde fremover. Din positive tilgang til livet og dets indhold er forfriskende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive en besked til mig, blev glad for din besked og har læst din besked flere gange. Tak.

      Slet