søndag den 26. marts 2017

En bunke hæklede lapper til en taske


Nogle kreative projekter får lov til at ligge meget længe hjemme hos mig som et halvfærdigt projekt og denne taske har været en af dem. Den har ligget gemt væk siden september måned da jeg har ikke helt har kunne beslutte mig til hvordan hanken på tasken skulle være. Sidst jeg ryddet op i kontoret og kom til kassen med halvfærdige projekter besluttede jeg mig for at det skulle der gøres noget ved. Samme dag fik jeg afsluttet 3 ufærdige projekter blandt andet denne taske. Jeg havde overvejet sy en læderrem på som hank, men valgte alligevel at hækle håndtag på tasken. Selv er jeg ret vild med faconen på tasken, den er hæklet i bomuldsgarn af rester fra lageret. 

Om nogle dag har jeg en vejledning klar på hvor mange lapper der skal til og hvordan tasken er syet sammen. 






2 kommentarer:

  1. ER vild med din taske. Farvene er skønne sammen og velkommen i *klubben* for personer med de ufærdige krea-ting. Tager selv et lille nøk i min bunke med mellemrum. Enten gøres de færdige eller trævles op. Lang vej til bunden endnu, men lidt synker den da.
    God Søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kræver lidt energi og overskud at dykke ned i den bunke, men når først det er færdig føles det godt.

      Slet