onsdag den 22. februar 2017

Tanker om bloggen- hvor mon jeg er på vej hen?

Jeg finder på mange blogindlæg og kommer på mange ting jeg kan skrive om her på bloggen, men ideerne kommer aldrig længere end tankerne i mit hoved. Ofte kommer ideerne om aftenen når jeg ligger og prøver på at sove hvorefter jeg tænker at det skriver jeg ned i morgen. Det sker bare hellere ikke, en dag tog det mig hele formiddagen at komme i tanke om det fra aftenen før. Mange gode ideer og tanker forsvinder på den måde. Jeg vil være bedre til at få skrevet mine tanker ned og få dem udgivet her på bloggen. Når jeg tænker tilbage har jeg haft nogle gode perioder hvor jeg har udgivet mange indlæg, jeg tænker tilbage på dem som noget godt, det hjælper mig til at få tingene ud af hovedet og på den måde bliver der plads til nyt.

Der har været stille de sidste par måneder og det skyldes nok også at jeg har været i tvivl om det jeg nu skriver er noget andre gider at læse, en rigtig dum vane som på ingen måde gavner mig. Det skal være slut nu. Tilbage i januar skrev jeg at jeg i år bruge mere tid på de ting der gør mig glad, slut på med bruge energi på at forestille sig hvad andre kunne synes om det jeg skriver, det gavner mig langt mere at fokusere på den positive vinkel på tingene og samtidig giver mig mere energi og overskud at få ordene ud af mit hoved. Jeg plejer at se positivt på tingene, det prøver jeg at minde mig selv om igen og igen men de sidste par måneder har jeg været ude på et lille sidespor, hvert år overrasker det mig over hvad vinteren gør ved mig, den tager dræner mig for overskud og spiser at mit gode humør. Jeg hilser foråret velkommen og nyder at solen skinner i dag.

Jeg har ikke nogen lang liste over ideer til kommende indlæg og jeg er heller ikke endnu sikker på hvad bloggen kommer til at handle om fremover. Jeg elsker at dele mine kreative ting med jer, elsker at mine indlæg kan skabe inspiration hos andre, men jeg er også meget mere end det. Når jeg læser blogindlæg hos andre elsker jeg de indlæg der inspirere mig og som sætter tankerne igang. Jeg håber at kunne bidrage med mere positivt energi i mine blogindlæg fremover, mere af mig og det der gør mig glad.

Jeg rejser mig, strækker mig og smiler, jeg kan mærke at jeg har fundet udgangen i den mørke hule, hvor jeg har været i vinterhi længe, siden efteråret.




2 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide dit indslag. Hvad med at have papir og blyant liggende ved siden af sengen. Så kan du hurtig skrive dine tanker og ideer ned. Så er der mere plads og ro i hovedet næste dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør mig glad at du svare på mit indlæg. Jeg tror næste skridt skal være papir og blyant ved min seng, det er noget min veninde også har foreslået mig. Line

      Slet