fredag den 24. februar 2017

Smil det er fredag

Når jeg er til yoga, slutter vi timen af med at lytte til afslappende musik og instruktøren slutter af med at vi skal sende os selv et stort smil, et smil som går fra det ene øre til det andet og samtidig siger hun at vi skal sige tak til os selv fordi vi kom. Det har gjort at jeg også øver mig i at smile mere på andre tidspunkter. 

Jeg sender mig selv et smil til mig selv i spejlet hver gang jeg er på badeværelset.

Jeg smiler i mørket, når jeg ligger i min seng og skal til at sove.

I går tog jeg mig selv i flere gange at smile imens jeg løb en tur i regnvejr. 

Jeg øver mig i at smile når jeg går tur og møder nogen, jeg vil også gerne sige hej, men ofte bliver jeg den afventende som venter på et hej fra den anden og det ender med at jeg kun får hvisket et stille hej, inden vi har passeret hinanden. 

Smil - Det får folk til at spekulere på hvad du tænker.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar