fredag den 24. februar 2017

Junior sengetøj


Tilbage i julimåned syede jeg babysengetøj til en barselsgave til en kollega, det indlæg kan du finde her, det har resulteret i en forespørgsel på om jeg kunne sy et sæt juniorsengetøj i samme stof. Jeg har ikke syet junior sengetøj før og jeg valgte derfor at tage det som en udfordring. 

Jeg er glad for at stoffets mønster er som det er, det var lidt svært at klippe/skære 2 stykker stof på 100x140 ud og når det bare er prikker er der ingen der kan se om stoffet forskyder sig lidt. Det er også først gang jeg prøver at lave pudebetræk på denne måde, jeg har lavet det med fold i stedet for knapper og valgt kun at sy pipingbånd på dynebetrækket. Jeg er godt tilfreds med resultatet og håber modtageren også bliver glad. 

Stoffet er fra Stof2000.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar