onsdag den 22. februar 2017

Fødselsdagsgave til en 2 årig


Mandag fandt jeg ud af at en af pigerne fra Katrines dagpleje havde haft fødselsdag og derfor skulle de dagen efter til hjem til hende for at fejre det sammen med dagplejen. Da Katrine blev 2 år i november fik hun en gave af dagplejen men de andre forældre havde også købt små gaver til hende som deres børn kunne give. Jeg synes det er lidt hyggeligt at børnene giver hinanden gaver, Katrine synes det er sjovt at være med til at pakke gaver ind og tirsdag morgen fandt hun en rygsæk frem til at have gaven i og så var hun klar til at komme i dagpleje.

Denne taske har været på min todo liste længe og måske lidt for længe, det tog mig ikke mere end en god times tid at sy denne taske. Nogle gange undre jeg mig over hvorfor jeg udsætter nogle ting igen og igen, jeg får gjort selv små projekter til noget stort og overskueligt.

Pigen blev glad for tasken og jeg fik afprøvet mønstret,  et mønster jeg gerne syer efter igen.  
Gratis mønster som du kan finde på Stof2000's hjemmeside. 






2 kommentarer: