tirsdag den 3. januar 2017

Julen 2016



Jeg havde planer om at skrive om nytår og drømme for året der lige er startet, da jeg opdager at dette indlæg med billeder af julen 2016 slet ikke er udgivet endnu. Selvom der længe til næste jul vil jeg alligevel dele det med jer. December måned gik som altid hurtigt og i dag er min første fridag i mange uger hvor jeg er selv hjemme. Tid til at gøre rent, blogge eller måske hækle lidt, det at kunne gøre det i den rækkefølge jeg lige synes er noget jeg sætter stor pris på.

De sidste år har jeg også taget billeder af vores julepynt og de små opstillinger jeg har lavet. Gran, lærkegrene og Karen Blixen julepynt er bare nogle af de ting som høre julen til herhjemme hos os.
I kan se de tidligere år her, jeg synes selv det er sjovt at kunne se tilbage til tidligere år og se hvordan stilen ændre sig med tiden.

Julen 2015                                              Julen 2014                                                Julen 2013








 Juletræ No1, hentet 2. søndag i advent og pyntet af børnene, vi får et nyt og større træ inden juleaften.

 Papirklip som jeg lavede sidste år

 Børnenes nisselandskab, et levende landskab som har ændret sig flere gange her i løbet af december

 Katrine og Kristian ligger og sover

Anders og Emma 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar