onsdag den 26. oktober 2016

Jule inspiration


Jeg har store planer og drømme for julen, planer om at lave pakkekalender til børnene, bedsteforældrene og vores dagplejemor. Jeg har lavet lister med hvad gaverne kan indeholde og er gået lidt igang med de hjemmelavede ting til pakkekalenderne. Ja, ideer er der nok af og i sidste måned følte jeg mig i god tid, men jeg synes også det kan være svært at være i så god tid, jeg når at ændre mening flere gange undervejs. Nu må vi se hvor langt jeg når, det skal stadig være en hyggelig proces at lave mange gaver til andre. Julestress gider jeg ikke. Jeg har lånt lidt bøger på biblioteket for at få lidt inspiration, Vintertid, Jul og Naturpynt er nogle fine bøger at kigge i, smukke billeder og enkelte projekter er skrevet på to-do listen. Det er nogle meget stemningsfulde bøger.


4 kommentarer:

  1. Åhh, Jeg ELSKER Jul! Der er simpelthen ikke noget bedre end at få inspiration til en lidt mere kreativ jul! Jeg har lagt mærke til at du simpelthen har så mange fine ideer her på siden, jeg er selv gået igen med en version af din hæklede nissehue! :)
    Tak for en hyggelig blog med masser af inspiration ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din dejlige kommentar Tina, dejligt at høre at du bliver inspireret her på bloggen. Go fornøjelse med huen.
      Line

      Slet
  2. Dejlige inspirerende bøger du har vist her :-)
    Jeg elsker også at sidde og få idéer, det er mere om at nå det hele.
    Håber du indhenter tiden.
    God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har mange flere ideer end jeg kan nå, men ja det er skønt med ny inspiration :)

      Slet