mandag den 5. september 2016

Gave til en 2 årig


Mine børn er begyndt at låne tasker af mig, det er et hit når de kan komme forskellige legesager i tasken og gå rundt med en taske over skulderen, det får de meget tid til at gå med. Komme ting i tasken og tage dem op igen og igen. I weekenden fejrede vi kusinens to års fødselsdag og sammen med et puslespil og en Mimbo Jimbo bog fik hun denne taske. En taske hun kan bruge til tingfinder ting eller som kan hænge over styret på dukkevognen.

Taske mønstret har jeg selv tegnet og lavet buede hjørner.
Den er syet af 2 lag bomuldstof, det blomstrede er fra Stof og Stil.
Hanken er hæklet 2 rækker stangmasker og en omgang fastmasker, derefter har jeg syet skråbånd på.
Jeg er vild med det blomstrede stof og sammen med det hvide pipingbånd ser det rigtig flot ud.

Da jeg viste tasken til Anders vil han også gerne have en, det eneste krav var at den skulle være brun, vi gik på jagt i stofbunkerne og fandt en rest brunt og lidt abestof med brunt på. Tasken er et hit og den har været med i børnehave 2 gange allerede, den bruges til madpakke, frugt og drikkedunk.









1 kommentar: