torsdag den 4. august 2016

Hæklet pung


3. gang er lykkens gang ihvertfald for mig når det gælder at hækle en pung og sy foer i. 
Jeg er selv hjemme i disse dage da resten af familien er i sommerhus og jeg desværre skal arbejde. Stilheden og alene tiden ser jeg som en mulighed for at bruge på at være kreativ. I går aftes fandt jeg min bog med hæklemønstre frem og besluttet mig for at hækle efter et mønster der hedder åbent V mønster. De første rækker lignede ikke det i bogen, det så rodet ud, men efter 5, 6 rækker blev mønstret mere tydeligt. Jeg nåede at hækle 2 ens lapper ingen sengetid.

I dag har jeg fået syet de hæklede stykker sammen og monteret foret i punget. Det er blevet super godt og jeg er tilfreds med resultatet. Denne pung bliver min nye pung, der også plads til min telefon i den. 

Da mønstret er hulet har jeg to lag stof inde i pungen, hvidt og prikket. 

Hækleinfo
Åbent V mønster
Nål 2,5
1/2 nøgle bomuldgarn
Stof fra Søstrene Grene
15 cm lynlås











Ingen kommentarer:

Send en kommentar