fredag den 8. juli 2016

Tilbageblik # 2 Mine egne hækle opskrifter




Denne gang har jeg samlet mine egne opskrifter på hæklede bamser og krammedyr. Det er faktisk lidt hyggeligt at se tilbage på sine egne indlæg og denne gang kom jeg i tanke om den lille hæklede Gut, en opskrift som er nogle år gamle efterhånden, men som fortjener lidt ny opmærksomhed. Den hæklede kanin er et hit hjemme hos os for tiden, den bliver fragtet omkring i dukkevognen og bliver pakket ind i dukkens dyne. 

Går du selv i gang med en af mine opskrifter så giv endelig lyd hvis du deler resultatet på Instagram eller din blog, det er dejligt at se når andre også kan få glæde at det jeg sidder og laver. 

OBS! Mine opskrifter er kun til privat forbrug- du har ikke lov til at sælge opskriften eller det du hækler ud fra dem. 


Hæklet gut 
Opskrift findes her



Dukken Mille
Opskrift findes her


Hæklet kanin
Inspiration til denne kanin kom efter jeg havde lavet opskriften på dukken Mille. Der er mulighed for at lege med farvekombinationerne når der skal vælges farve og stofmønstrer til ørene. Jeg har haft en ide om at kaninen også skulle laves i en drengeudgave men ideen er stadig kun i mit hoved. 
Opskrift findes her


Kålormen Ole
Denne opskrift lavede den sommer hvor jeg blev gravid med Anders. Jeg har selv brugt Ormen Ole som barselgave til en kollega, og kommer man en klokke indeni, er det en god rangle til babyer.
Opskrift findes her


Hæklet blomst
Min allerførste hæklede opskrift. Denne blomst blev også brugt som barselsgave dengang. Den er lavet med en lille snor og en seleklips så den kan sidde fast på barnevognen.
Opskrift findes her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar