fredag den 22. juli 2016

Lykken er...



- At det næsten føles som ferie, når børnene har fri og mine skiftende arbejdstider giver mig flere fridage.

- At fridagene nydes og der er plads til at lave det vi har lyst til, at nyde solen som endelig skinner, lege i haven og tuller rundt. Gåture i byen, tid til at lege på legepladsen og mulighed for at komme ud og køre med hestevogn. 

- At Anders og Katrine har været på overnatning hos mormor og morfar. Jeg ved de har haft det godt, når de kommer hjem, bliver puttet og efter kun en god nathistorie vender sig om på siden og for derefter at falde i søvn.

- Smukke blomster fra min mors have.

- At have tid til at hækle eller sy samtidig med at børnene selv leger. Om der så kun går  5 minutter før jeg bliver afbrudt, så er det noget jeg sætter stor pris på og det kan mærkes at de bliver ældre og bedre til at lege selv. 

- At jeg i morgen middag sender familen afsted i sommerhus og dermed har resten af dagen helt for mig selv. Jeg har mange ideer til hvad tiden skal bruges på. Jeg tror det kommer til at dreje sig om stof, symaskine og ellers bare nyde mit eget selskab. 

Et lille fredags pip fra mig. Jeg minder mig selv om at det er vigtigt at stoppe op og nyde de små øjeblikke. Sommer og feriestemningen har ramt mig, det føles godt og det skal nydes.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar