søndag den 24. juli 2016

Baby sengetøj


Jeg er vild med det prikkede stof og siden jeg første gang så det i Stof2000, har jeg været lige ved at købe det op til flere gange. Jeg er vild med farverne på prikkerne, det er så fint. 

Vi har en gavekasse på arbejde hvor der bliver givet gave ved specielle lejligheder herunder også barselsgave, lige meget om man bliver mor eller far. En mandlig kollega blev far i tirsdags og jeg har sørget for at sikre mig opgaven i at sørge for barselsgave til ham. De kendte ikke kønnet på forhånd, så jeg gik og ventede spændt på nyheden. Ud fra billederne af dynebetrækket tænker jeg ikke der noget tvivl om hvad de fik. Jeg håber de kan lide lyserød, jeg synes det er super sødt og jeg bliver glad hver gang jeg kigger på det. Og måske en smule skruk. 

Udover dette dynebetræk tænker jeg at lave en pusleboks og en hæklet bamse til dem, men jeg har ikke helt besluttet mig endnu, gaven skal gerne være færdig når han vender tilbage fra barsel om 14 dage. Jeg har længe tænkt over hvad gaven skal bestå af, men har også skiftet mening op til flere gange allerede, derfor er det dejligt at have denne del på plads. 

Lagenlærred og Poplin fra Stof2000







3 kommentarer: