søndag den 19. juni 2016

Godt styr på pas og billetter når tingene går lidt stærkt


Dette etui til pas og billetter er testet og godkendt. Det blev taget i brug sidste søndag da min familie, svigermor, hendes mand og jeg tog afsted på ferie. Det var godt at der var styr på de vigtige papirer da vi kørte mod Hamborg lufthavn, for tiden løb fra os og vi var tæt på at komme for sent til flyveren. Vi kørte hjemmefra i rigtig rigtig god tid, men en spærret motorvej en times kørsel nord for lufthavnen havde vi ikke med i planerne og vi var fanget i køen i næsten 2 timer. Tiden gik og vi begyndte alle at se flyveren lette uden os. Det det med at vi var ved tjek ind en time før flyet skulle lette. Her var det rart at alle pas og billetter var samlet et sted.
Vi nåede flyveren, heldigvis og den sidste uges tid har vi nydt sol, varme og hinanden på Mallorca.

Nu er vi hjemme igen og i morgen starter hverdagen. Det er lidt mærkelig at vores sommerferie allerede er slut og så tidlig på sommeren. Uge 29-31 holder børnene igen ferie men det bliver en blandning af mor og far der holder fri på skift.

Min svigermor roste mit pas etui og synes det var ret smart. Jeg er nu gået i tænkeboks, jeg vil gerne lave et smart etui men der behøves kun at være plads til 2 pas. De rejser en del og jeg tænker de vil få glæde af et etui.

Vejledningen er fundet hos Anja - her og er utrolig nem at sy.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar