onsdag den 4. maj 2016

Nye forandringer i stuen


Endelig fik vi købt os nogle nye spisebordsstole, det er faktisk noget vi har snakket om i over et år. Vi har ikke været helt enige omkring valg af stole, derudover kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse. Søndag eftermiddag i sidste uge fik jeg lokket familien med til Ikea i Odense. Til vores store held havde de fået de hvide stole på lager igen. Troede vi. De havde nemlig kun en stol tilbage, den købte vi og fik samtidig at vide at de havde 13 på lager i Århus, så dagen efter tog Katrine og mig afsted igen. Jeg fik også lokket manden med på nye lamper over spisebordet. 

Den sorte stol er udgået og jeg fik lov til at købe deres udstillingsmodel med 40% rabat, det var en god rabat. Jeg synes den er super flot og passer godt ind sammen med de hvide stole. Jeg elsker det nye udtryk vores spiseplads har fået og jeg nyder at sidde i sofaen om aften og kigge på det. Lyst og lækkert.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar