fredag den 29. april 2016

Pengegave


I weekenden var vi til nonfirmationsfest hos min mands niece,  Jeg har det lidt svært med alt det omkring nonfirmation og har svært ved at sige tillykke, for hvad siger vi tillykke med? Alligevel fik jeg lyst til at gøre noget ud af hendes gave den dag, og til festen kunne jeg se at det betød meget for hende at holde en fest. Måske det burde hedde noget andet og være et andet argument for at holde fest.  

Jeg vil gerne give hende en personlig ting som hun kan tage med videre i livet som et minde.
Hendes ønskeliste var fin men de fleste ønsker lå over vores budget, derfor endte det med en pengegave fra min mand og jeg, derudover fik hun Bedste venner bogen- en bog hvor veninderne kan skrive i. Tanken er at hun kan få de veninder hun har nu til at skrive i bogen og når hun skal videre ud på nye eventyr efterskole, gymnasium eller hvad end hun vælger har hun bogen til nye veninder og andre hun møder på sin vej. Det håber jeg kan blive et godt minde om mange år. 

Grisen er en lille joke mellem min mand og hende, en lyserød kælegris. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar