fredag den 8. april 2016

Farlige krokodiller og et nyt sy projekt


Et nyt net blev færdigt i går, jeg var forbi en stof butik i Haderslev for at kigge på stof til et nyt projekt. Jeg vil prøve at sy patchwork og det skal være af sekskanter, Instagram har inspireret mig og fristet mig i et stykke tid, derfor skal det nu afprøves. Nøj, hvor tog det lang tid at finde de rigtige stykker stof til det, jeg gjorde mig umage med at finde noget i samme nuancer, det endte med forskellige lilla stoffer. Nu er jeg spændt på om jeg kan finde ud af det, jeg har en ide om hvordan det skal gøres og ellers må jeg google mig lidt frem. Jeg glæder mig til at skulle i gang med det, jeg har set mange flotte ting på forskellige blogs og Instagram profiler og jeg håber at kunne gøre kunsten efter.

Udover stof til patchwork fandt jeg dette krokodillestof. Jeg havde lovet at sy en mulepose for en jeg kender. De tidligere muleposer jeg har syet har været i en lidt anden stil, de kan ses her, så denne gang blev det til en pose med et lidt andet udtryk. Tasken er beregnet til børnehaven og den bliver nem at genkende for både forældre og barn. Jeg har brugt bomuldlærred som foer og nylonbånd som hank.








3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin ;) og selvfølgelig kan du finde ud af patchwork - jeg har en lille diy fra da jeg først begyndte med det sidste år, jeg googlede nemlig en del :) kh Pia

    SvarSlet
  2. det er virkleig en flot taske, jeg elsker denne stof, hvor har du den fra, hvis jeg må spørg om det? :0) hilsen fra nordjylland ulrike

    SvarSlet
  3. Stoffet er købt i en Stofbutik i Haderslev der hedder Meter mål

    SvarSlet