lørdag den 19. marts 2016

Om mig, ærlighed og om troen på sig selv

I mangel at kreative ting at vise frem på bloggen er jeg begyndt at søge efter noget andet at skrive om. Men hvad? Til tider er jeg en smule forvirret indeni, har hovedet fuld at tanker, store drømme og vilde planer. Hvor skal jeg starte og hvor bærer det hen. Med ærlighed kommer jeg længst og det starter hos mig selv og at tro på at det jeg gør er godt nok. 


Her er lidt personlige facts om mig 

- Jeg blev ofte kaldt for mor i folkeskolen, dengang følte jeg mig drillet. I dag er jeg stolt over at være mor, og ser det at være omsorgsfuld og venlig over for andre mennesker som en god egenskab. 

- Min nyeste playliste på Spotify hedder Sleep to Dream. Klaver musik som giver en helt speciel indre ro når jeg hører det. Denne liste blev til med musik i ørene.

- Jeg er ikke den fødte leder men jeg er lederens sekretær hende det holder styr på alle trådene, agere praktisk gris og sørger at alle har det godt.

- Jeg er ikke god til at sidde stille og bare lade tiden gå uden at jeg får udrettet noget. Fjernsyn er for mig ofte spild af tid, det hjælper lidt på det hvis jeg hækler imens.

- Nogle gange drømmer jeg om at være som andre, men jeg vender ofte hjem igen og vil allerhelst bare være mig selv. 

- Jeg vil hellere se positivt på tingene og det gode i folk. Viser folk mig tillid kan de regne med mig.

- Jeg har det bedst i vante og kendte omgivelser, det er der jeg vokser og føler mig tryg. 

- Jeg er nysgerrig på at lærer mig selv bedre at kende og prøve nye grænser af, der kan udvikle mig som person. I jagten på troen om at det jeg gør er godt nok.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar