lørdag den 19. marts 2016

Legeværelset - nyt fællesrum




Nye reoler med plastik kasser har været med til at vi har fået delt legesageren op efter kategorier. Det gør det utrolig nemt at rydde alle sagerne op igen både for børn og voksne. I løbet af ugen har  Anders haft en kasse med værktøj med inde i stuen og lege. Jeg vælger at tro på at på den måde kan vi måske undgå at han taber en enkelt ting som så ikke kommer retur. Nu kan kassen bæres retur når han ikke vil lege med det mere.

Nu da vi har fået mere plads til legesager og kontorting i samme rum, håber jeg også at vi med tiden kan finde en gæsteseng, måske købe eller bygge selv som kan stå under vinduet. Det kunne være skønt hvis der også var gode opbevaringsmuligheder under sengen. Når vi nogle gange har urolige nætter og måske begge børn liggende i vores seng gad jeg godt vi havde mulighed for at dele os op, så en af os var mere sikker på en rolig nattesøvn eller til overnattende gæster. Jeg tror også at sengen vil være hit som som hoppepude, udspringsmadras eller til højt læsning. Vores nye fællesrum har mange funktioner og jeg er glad for at vores rumfordeling igen er faldet på plads, det føles mere rigtigt nu. Børnene har stadig hver deres værelse hvor de sover, derudover har de hver en kommode med tøj og lidt andre personlige ting stående. Enkelt og roligt også når de sover. 












Før min tossede ide så legeværelset sådan her ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar