torsdag den 17. marts 2016

Kontorhjørne


Nu er der også kommet styr på kreatingene i vores fælles rum. Opbevaringsløsningen endte med at blive en kombi af hylder på væggen og en rumdeler. Jeg havde ellers drømt at der kun skulle være  hylder men det kom til at stå alt for proppet. Og endelig fik jeg lov til at få de "berømte" hylder på metalskinne. Det er dejligt at jeg nemt kan komme til alle mine sager. 
I starten overvejede jeg en væg i stuen med den slags hylder, men den begejstring var jeg ene om. Manden sagde NEJ!. Jeg får lov til at føre mange kreative ideer ud i livet men når det kommer til vores stue, er hylder no go. Det lever jeg med og må så i stedet slå mig løs andre steder. 
  
Jeg mangler stadig et skrivebord, men jeg har ikke fundet det rigtige endnu, det må gerne være langt men ikke alt for bredt. Med tiden håber jeg at børnene og mig kan sidde sammen og lave kreative ting.  Jeg er spændt på om jeg have mine ting i fred for børnene, men så det godt at der også er hylder de kan nå hvis noget skal gemmes væk.

I morgen skal vi fejre fødselsdag her hjemme for nogen bliver nemlig 3 år. Jeg har kigget billeder igennem for det sidste års tid af Anders og det føles som var det igår at vi fejrede hans 2 års fødselsdag. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar