tirsdag den 9. februar 2016

Tirsdags overraskelse


I dag har hele familien sovet til kl. 7:45.
Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har gjort det. Vi skal nok helt tilbage til dengang hvor Anders var få måneder gammel, eller en af de få gange hvor børnene har været på overnatning hos andre.
At det i dag så skyldes syge børn og opvågning i nat, som inkluderede en ble og vådt sengetøj, det er ikke vigtigt nu. Telefonen skrev 7:45 til morgen, jeg er stadig lidt overrasket over det og jeg går stadig rundt og smiler lidt for mig selv. Tænk sig at der ikke skal mere til at gøre mig glad. Jeg ved også at det nok er noget vi kommer til at opleve sjældent. Pyt. I dag er en dejlig dag, solen skinner og lige nu sover begge børn til middag så huset er helt stille.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar