tirsdag den 23. februar 2016

Siden sidst har jeg...


- brugt et par timer, i løbet af en stille nattevagt, på at søge og kigge på sommerhuse til mere end 20 personer. Man kan leje nogle virkelige store huse med kæmpe pool.

- tænkt over hvilken flok af familie og venner jeg skulle lokke med i luksus sommerhus. 

- tænkt over hvordan min 30 års fødselsdag skal fejres, selvom jeg fylder 29 år næste gang. 

- besluttet mig for at bytte om på vores værelser. Børnene får mindre værelser men til gengæld for vi et fælles lege/kontor/gæsteværelse. Det håber jeg bliver godt. Det er også kun 3 gange vi skifter soveværelse inden for 1 års tid. 

- tilmeldt mig Netflix, og set 14 afsnit af serien Drop dead diva.

- bagt brød med æblesurdej, en opskrift fra Meyers bagebog. En opskrift som det er flere år siden jeg sidst brugte. Synd. 

- spist alt for mange skiver friskbagt brød med smør. Lunt og hjemmebagt smager fantastisk. En af grundene til at jeg bør bage fra den bage bog lidt oftere. 

-tænkt over hvordan jeg holder liv i bloggen, der er lidt langt i mellem de kreative indlæg fortiden. Men kreative ideer og påfund er der nok af. Det handler bare om alt andet end at hækle og sy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar