torsdag den 11. februar 2016

Fastelavn 2016


Selvom fastelavn nok er ovre for de fleste vil jeg alligevel vise jer mine børns udklædning. Jeg har ikke brugt vildt lang tid på deres udklædning i år, da jeg vidste det kun skulle bruges 1 enkelt gang i dagplejen.
Her bag efter er jeg også glad for at det blev lidt men godt til dem, det endte nemlig med at de begge var syge den dag der var fastelavnsfest. Typisk. Så nu bruges udklædningen her hjemme og de deles faktisk om tøjet. Katrine vil gerne have sørøvervesten på og Anders var den første til at prøve tylskørtet.  Udover et tylskørt har jeg også lavet en tryllestav til Katrine. 
Piratvesten er lavet med inspiration fra Jake. En billig T-shirt fra HogM, ærmene er klippet af og blusen klippet op. Jeg fandt noget billigt gult bånd i Stof2000 som jeg så har syet på rundt langs kanten.







1 kommentar:

  1. Hvor er det fint! Jeg er vild med hjemmelavede kostumer og tilhænger af nemme løsninger. Hos os blev lillebror også syg, men han skulle bare have haft storesøsters gamle Timmy-kostume, så der var ingen spildte kræfter. Storesøster var blomst, og havde selv været med til at lave kostumet.

    SvarSlet