tirsdag den 9. februar 2016

Endelig - Et styks færdigt Vinkelsjal


Tilbage i Oktober da jeg var på Kreamesse købte jeg opskriften på Vinkelsjalet. Derefter gik der nogle uger før jeg endelig besluttede mig for hvilken type garn jeg skulle bruge til projektet. Jeg er ikke stor fan af uld, for mig er uld noget der kradser og stikker når man har det på. Det vil også være synd at lave det i ren bomuld efter min mening da det nok bliver ret tungt at have på. Det endte med at blive Rasmilla's yndlingsgarn som der også står i opskriften, er en uld og bomuldsblandning, som jeg tænkte vil være et godt kompromis. 

Jeg synes jeg har kæmpet længe for at få det færdigt, det sidste stykke tid har det lagt i tasken og været taget frem på mine nattevagter, det har hjulpet en del på det. Min motivation til at få det færdigt er at jeg også gerne vil have glæde af det inden det bliver sommer og for varmt at have på.

Da jeg købte opskriften havde jeg en ide om at jeg nok ville hækle flere sjaler og bruge det som gave. Det kommer nok ikke til at ske lige foreløbeligt. Et sjal er nok i denne omgang.

Nu er der vidst kun tilbage at vise jer lidt flere billeder af hvordan jeg har valgt at sætte farverne sammen. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar