tirsdag den 19. januar 2016

Lidt nyt tøj til børnene


Blusen er til syet til Anders efter Minikrea's mønster og stoffet købte jeg tilbage i Oktober måned da jeg var på Kreamesse. Blusen har været færdig i noget tid men i første omgang var den blev alt for lang til Anders selvom den var syet med ribkant. Den har lagt og ventet på at blive klippet kortere, det med at pille rib op som er overlocket er ikke det sjoveste, derfor endte det med at jeg klippede den af og lagde den op i stedet. Nu passer den ham meget bedre og blusen er taget i brug igen.

Udover blusen har jeg forsøgt mig med at sy en nederdel til Katrine. En ide jeg har haft i hovedet længe. Den er syet uden mønster og uden at klippe den ud som en halv sol, der var der en del stof skulle syes fast på lindingen. Dt endte derfor med at jeg lavede den med læg, så stoffet ser pænere ud ved lindingen. Stoffet er vinterjersey.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar