fredag den 25. december 2015

Mulepose # 2


En taske til at tøjet der skal transporteres til og fra dagpleje eller børnehave er en super praktisk ting. 
Denne mulepose er syet til en dreng som starter i børnehave lige om lidt og med navn på tasken er det svært at overse hvem tasken tilhører. 

Jeg blev lidt udfordret angående bogstaverne på tasken, det var svært at finde et passende stingmønster på min symaskine og især S drillede en del. Jeg vil gerne have brugt strygestof men det har jeg ikke på lager så den billigeste løsning blev at sy det på. 

Den her model er ret hyggelige at sy, der er mulighed for at mikse og lege lidt med farvesammesætningerne. Tasken er lavet med bred bund, så den er rummelig og nem at pakke ting i. 

Stof fra Stof2000
Hank er polyester gjordbånd fra Ebay




2 kommentarer:

  1. Den er fin ;) jeg håber på at få syet to lignende i den kommende uge til mine to drenge, både til institution og til weekender hos deres far.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, det er rart når man kan sy ting til sine egne børn.

      Slet