onsdag den 23. december 2015

Lidt om hvorfor det er dejligt at blogge


Det er flere år siden jeg købte de første stansejern og der har været en del indlæg her på bloggen med billeder af hvad jeg har brugt dem til. Du kan finde indlæggene her og det er lidt sjovt at bladre mellem de gamle indlæg og se hvordan bloggen har udviklet sig. Imens dette indlæg blev til blev jeg igen mindet om hvorfor det er fedt at blogge. Bloggen er den bedste bedste form for dagbog jeg kan ønske mig. Mest om alt det gode fra de sidste år.

Første blogindlæg blev udgivet 16. december 2011, så den har eksisteret i 4 år og nogle uger. Fantastisk. Jeg har haft perioder med mange ting på hjertet og en masse kreative ting at vise frem og andre gange er der gået længere tid imellem. Jeg har været til 6 blogtræf hvoraf det ene stod jeg selv for. Man kan møde andre kreative kvinder 1 eller 2 gange, have fælles hobby og alligevel føle at man har mødt personen mange gange før. Det får mig til at føle at jeg er en del af noget større. Jeg glæder mig over at i gider at tage jer tid til at kommentere på mine indlæg, og selvom jeg ikke altid svare tilbage læser jeg dem og de betyder noget for mig.
Ved at bladre lidt igennem min egen blog, har jeg fået lidt ny energi og lysten til at forsætte med min blog og min hobby i 2016 er vokset. Nogle gange kan en ny ide give mig søvnløse nætter, koste en del penge og det fylder i perioder meget af hverdagen, men det kreative del er en stor del af mig.

Billedet øverst i indlægget viser også jeg vil lidt af det hele. Nogen gange sy, nogen gange hækle og lige nu er det karton og stansejern der fylder på spisebordet og i kontoret.
Jeg er blevet ret vild med at lave papirsklip og hvor er jeg glad for min samling af stansejern. Mange af dyrene på billedet er stanset ud i karton. Det gør kanten pænere og det går hurtigere med at stanse dem ud end at klippe med en saks.

Jeg har fundet inspiration til en del af dyrene på Pinterest og har derfor oprettet en opslagstavle der hedder papirklip. Dette billede fik børnenes dagplejemor i julegave som blev allerede blev åbnet i mandags da vi var til juleafslutning.

3 kommentarer:

  1. Ja det er rigtig godt at du blogger og udvikler dig :-)
    Jeg synes også, at det er spændende at se tilbage på min egen udvikling.
    Du har en skøn blog og jeg glæder mig over din kreativitet.
    Flot billede du fik lavet :-)
    Jeg vil ønske du og familien en glædelig jul med alt godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de søde ord Maria.

      Slet