mandag den 21. december 2015

Julekjole


Her er nogle billeder af kjolen som Katrine skal have på juleaften. Dog er der et lille problem, jeg kan ikke finde den. Den blev færdig for noget tid siden og jeg lagt den et sted men planen om at den skulle have monteret knapper. Jeg tror på at jeg finder den inden jul, der er jo nogle dage endnu.
Jeg føler jeg er bag ud med blogindlæg, december har været kreativ og jeg får delt en del på IG. Jeg har planer om at det også skal på bloggen på et tidspunkt, der er bare så mange ting jeg gerne vil nå og lige nu dukker mange af ideerne op i sidste øjeblik. Men mon ikke det nok skal blive jul alligevel. Vi skal holde jul hjemme i år sammen med min familie og nøj hvor jeg glæder mig.

Info om opskriften kan du finde her i et af mine tidligere indlæg.
Kjolen er hæklet på nål 4
Garnet er fra Søstrene Grene.






3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Du kan bare det der med hækling.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin. Du kan bare det der med hækling.

    SvarSlet