tirsdag den 22. december 2015

Forklæde


Mine forældre har haft fornøjelsen af at åbne gaver hver eneste dag i december, det lykkedes mig at finde på gaver nok til en hel pakkekalender til dem. Et mix af hjemmelavede ting, slik og købte ting. En dag jeg var på besøg spottede jeg at min mors forklæde var godt slidt på maven, derfor var det oplagt at sy hende et nyt. Jeg havde selv et forklæde liggende som jeg brugte til at tegne efter, Et nemt og enkelt projekt. Meldingen fra min mor er at det gamle er smidt i skraldespanden og det nye taget i brug. Det er skønt at lave noget selv som glæder andre.

Stoffet er en rest lærred fra Stof2000 
Bindebånd er gjordbånd fra Stof og Stil.

Billederne til sidst viser hvor nemt det var at få taget nogle ordenlige billeder af forklædet. 








2 kommentarer: