torsdag den 1. oktober 2015

Ugle NO 6


Denne her ugle er nummer 6 i rækken og den faktisk den flotteste ugle jeg indtil videre har hæklet. Jeg er virkelig stolt og tilfreds med resultatet. Jeg har gjort mig umage da den er hæklet til en bekendt som skal bruge den som barselsgave.
De tidligere ugler har været pæne men afslutningen i bunden har jeg ikke været helt tilfreds med. Ofte kommer der tydelige huller mellem maskerne når først jeg begynder at komme fyld i. Denne gang ventede jeg til der kun lige var et par omgange tilbage og sådan at jeg stadig kunne få fyldet ind med hånden og det lykkedes at gøre det pænt.

Hækle info:
Nål 3,5
Bomuldgarn 8/4
Opskrift fra Hjertegarn

Garnforbrug:
Krop og øre næsten 4 nøgler
Fødder 1 nøgle
Vinger + øjne 2 nøgler
Rester til øjne, fjer og næb
Fyld:1 pude fra Ikea








1 kommentar:

  1. Den er virkelig så sød din ugle :-)
    Jeg elsker ugler, de er mit logo.
    Hilsner og alle tiders weekend :-)

    SvarSlet