tirsdag den 13. oktober 2015

Kreatræf - Gaver


Der var hjemmelavede gaver, sponsorerede gaver og en lille goodiebag til weekendens kreatræf. I bingo lodtrækningen var jeg heldig at vinde et hæklenålesæt. Flere af de andre kunne fortælle at det er nogle gode hæklenåle. Jeg er spændt på om de er bedre en mine gule Clover nåle og om jeg kan finde ud af at bruge andre. 

Der var nogle fine ting i min pose med sponsorede ting. Rabatkort til Kreative dage som jeg har planer om at besøge. Rabatkort og stofprøver. Stoffet med fugleprint synes jeg er super flot, overvejer om det skal bruges som foer i en pung. 

Vi startede dagen med at bytte pakker. Alle havde hver deres gave med og der var lagt op til at den gerne måtte være hjemmelavet. Jeg havde pakket det stribede net ind, jeg havde valgt gaven ud fra hvad der kendetegner mig og min blog og indrømmer gerne at der har været en del indkøbsnet lagt op på bloggen de sidste måneder. Sidste år havde jeg denne gave med. 

I bytte fik jeg fint billede af en bille. 

Jeg tager ikke til kreatræf pga gaverne men i år synes jeg at heldet var med mig og det var en rigtig fin gave jeg vandt ved lodtrækning.  











2 kommentarer:

  1. Det var et rigtigt lækkert sæt hæklenåle, du vandt!
    Jeg blev vildt overrasket over, at man fik en goodiebag og oveni også at vinde en ting - så det var noget af en overraskelse.

    Måske vi løber på hinanden til Kreative Dage - jeg skal af sted.

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at I fik rigtig gode gaver til træffet, og har også hygget jer! Det der hæklenåle må være en god sag, man bliver lidt misunderlig... :o)

    SvarSlet