mandag den 12. oktober 2015

Kreatræf - Egne kreationer



I lørdags var jeg til kreatræf i Rødekro. Jeg var lidt i krise fredag aften over hvilke sysler jeg skulle pakke, tilfældigvis skrev min veninde Trine/Kvalitid.dk med en ide som jeg sprang med på. jLørdag inden jeg skulle afsted tegnede jeg omridset af Anders fod og hånd, pakkede en stor taske med tusser, karton og lidt hækle sager som bake up.

Jeg havde en super hyggelig dag, fik klippet og klistret nogle fine ting til børnene, hæklenålen blev i tasken hele dagen. Det var dejligt at hilse på både nye men også kendte ansigter, få sat ansigt på hvem der gemmer sig bag bloggen/IG profilen. Det giver ny krea energi og jeg har fået inspiration til nye projekter. 3 af deltagerne havde deres babyer med, alt den snak om barsel og babyer fik mig igen til at savne tiden på barsel og baby boblen.

Mine kreationer er stærk inspireret af Denkreativesky.dk

















1 kommentar:

  1. Det var så hyggeligt at se dig igen, Line :-) Du endte da også midt i babyvrimlen. Jeg er helt vild med din svane :-) Den er så smuk.

    SvarSlet