torsdag den 17. september 2015

Uuuhhh ugle # 5


Nogle hækleopskrifter går igen her på bloggen, flodheste og ugler er nogle af de dyr jeg har hæklet flest af. Uglen skal bruges til en barnedåb på søndag.

Da jeg gik i gang med uglen var planen at der kun skulle bruges garn fra lageret til den. Jeg kiggede mine tidligere ugle indlæg igennem i håb om at jeg havde noter på hvor meget garn der gik til, men det kunne jeg ikke finde. Så denne gang med ugle NO 5 må jeg hellere skrive ned hvor meget garn jeg har brugt.

Hækle info:
Hæklet på nål 3,5 for at væres sikker på at den bliver tæt nok

Garnforbrug
Kroppen og ører knap 4 nøgler orange
Vinger 1 1/2 nøgle gul
Fødder og øjne 2 nøgle brun
Fjer, diverse garn rester

Opskriften er fra Hjertegarn

Alle mine tidligere ugler kan du se her







2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - og i nogle skønne farver-:)

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med farverne - rigtig efterårsagtige! Det er ikke så ofte, at der hækles dyr i de farver.

    SvarSlet