torsdag den 27. august 2015

Postkassen fuld af pakker


Min mand og jeg har fået lidt smag for Ebay, han byder på billige ting og tøj til børnene, jeg finder sy tilbehør og sørger for at tømme postkassen når pakkerne kommer.

Mit billigste køb på Ebay indtil videre er denne hårelastik vundet i en aktion til 0,61 kr inkl fragt, den kom med posten i dag og er som jeg forventede. Den er allerede taget i brug. Dermed har jeg "rekorden" i det billigste køb min mand har købt et par sko til Katrine til 3,50 kr men dem venter vi stadig på.

Det er lidt farligt når man først begynder at surfe rundt blandt alt mulig Kina skrammel, det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse. Det er alt for nemt at trykke købe, for den husker dankort oplysninger og med 2-3 tryk har du godkendt det. Jeg har været heldige med at finde billige sy ting som fx gjordbånd, clips og foldeelastik, der kan det helt klart godt svare sig at bestille og det er fine ting jeg har modtaget.

Vi venter stadig på nogle pakker men shopping er sat på standby igen.



1 kommentar:

  1. Hehe, ebay er et farligt bekendtskab. Kender det alt for godt.

    SvarSlet