onsdag den 19. august 2015

Nøj! blomster


Min mor er vild med Dalia og hvert år vokser hendes Daliabed i haven, for at der kan blive plads til nye løg. Sidste år løb Anders rundt og sagde "Nøj" til dem alle sammen, imens han forsigtigt holdte rundt om blomsterhovederne , hans ordforråd var ikke så stort men han havde lært at sin mormor at sådan gør man. I år vil han gerne hjælpe med at plukke dem, det er så ikke altid mormor er helt enig i det. Og gemmeleg mellem de store blomster duer heller ikke. 

I weekenden fik jeg lov til at plukke mig en buket eller det var mere fyldt den her spand med blomster, der er nok af dem. Jeg synes det er nogle smukke blomster og jeg er vild med faconen på bladene, den på billedet øverst er på en måde så symmetrisk og ofte helt rundt som en boldt.
Vaserne er fyldt op her hjemme og jeg nyder det. 











1 kommentar:

  1. Wow, nogle smukke blomster ;) overvejer også at få et ekstra bed i haven :)

    SvarSlet