onsdag den 12. august 2015

Kreaklub

I går aftes var tasken pakket med garn, hæklenåle og ufærdige projekter. Børnene var overladt til faren og lidt før kl 19 cyklede jeg afsted i kreaklub.

I Christiansfeld hvor jeg bor, er der hver torsdag formiddag på biblioteket babytræf, en slags fælles mødregruppe for alle i byen og omegn. Det har givet nye bekendskaber og nye ideer. Det hele behøves ikke altid at handle om babyer, så derfor har jeg efterlyst andre som kan eller kunne tænke sig at lære at hækle. Jeg lavede en åben invitation til at folk kunne komme hjem til mig en aften og jeg stod gerne til rådighed for at lære andre at hækle. Der dukkede 2 op som allerede kunne hækle. Selvom vi var få var det super hyggeligt.

I går prøvede vi så igen, denne gang på biblioteket i byen. Jeg har fundet ud af at man via bibliotekets hjemmeside kan booke et lokale i 2 timer. Det koster ikke noget og på den måde er der ingen der behøver at ligge hus til.

Vi mødes fremover tirsdage i ulige uger fra 19-21 på Christiansfeld bibliotek

Så skulle der være nogle af mine læsere som har lyst til at være med er i velkomne. Sy, strikke hækle eller andre kreative indslag er velkomne. Vi håber at kunne dele ideer og erfaringer med hinanden.

Derudover vil jeg dele min ide med jer andre, måske også sidder og mangler en kreaklub, det med lokale muligheder på biblioteket var jeg ikke klar over.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar