fredag den 28. august 2015

1... 2.. 10 Pulsebokse


På 3 dage har jeg syet 10 puslebokse og jeg er tilfreds med dem alle sammen. Det er lykkedes mig også at gøre mig umage med dem alle uden at miste lysten til at sy flere. Det er sjovt at vælge tittebånd, lynlås og hvilke bånd der skal bruges til dem. De variere lidt i størrelse da nogle af dem lige skulle rettes til ved enderne for at de blev lige og pæne. De er store og rummelige alle sammen.

Nu håber jeg at der er nogle som har lyst til at købe dem ellers er gavekassen her hjemme fyldt godt op til fremtidige lejligheder. Jeg har taget en af dem med lilla stjerner i brug, den er fuld af bånd og sytråd. Det er dejligt nemt når jeg skal have bånd og syting med når jeg skal i kreaklub om tirsdagen. 





















3 kommentarer:

  1. Super godt gået med 10 stk. og så flotte de er :-)
    Så skal du måske give dem som gave eller sælge ud?
    Jeg ønsker du og familien en dejlig weekend :-)

    SvarSlet