lørdag den 25. juli 2015

Min første hjemmesyet body - Farverig fredag


Puh det var med tungen lige i munden og flere op og ned ture før jeg denne body blev færdig. Noget gik nemt og andet drillede mig lidt. Den sidste knap jeg skulle slå i, sad knappen fast i den man slår på og det hjalp ikke bare at hive til for så vil der gå hul i stoffet. Heldigvis fik jeg den løs med en lille saks. Det er første gang jeg syer ribkant på, det kræver en masse nåle og heldigvis har Laralil lavet en god vejledning som jeg fulgte meget af tiden. Jeg er godt tilfreds men tror ikke det bliver bodyer jeg kommer til at sy mest af, så hellere almindelige bluser og bukser.

Mønstret er fra Ottobre og stoffet er købt i en Butik i Skjern. Bukserne har min veninde syet og Katrine har været prøvemodel for at se om de svare til en str 80. Den gule rib passer med det gule i bukserne. Sættet havde Katrine på igår - Farverig fredag.  Bodyen er en str 80 og lidt for stor endnu det kan klares med et opsmøg på ærmerne, men overvejer om jeg skal forkorte ærmet lidt da resten passer hende fint nu.






4 kommentarer: