mandag den 13. juli 2015

Bloomers



Udover hæklede bloomer har jeg også forsøgt mig med at sy nogle. Opskriften er fra Olinesmor
En nem og meget overskuelig vejledning. Det tog lidt tid før jeg kom i gang med at sy det første par, men de er nemme at sy. Jeg har brugt dem til min datter både med og uden strømpebukser under, det ser så fint ud. 

Det ene par har fået bred elastik linning og sløjfe bag på. 

Det andet har smal elastik i linningen i stedet. Det par har jeg foræret til børnene kusine, så jeg ved ikke endnu om det fungere lige så godt. 

Det er pænt at lave løbegang med kantbånd og jeg overvejer om det kan bruges til linningselastik også 










4 kommentarer:

  1. Ih, de er skønne, jeg ville aaaldrig tage dem af igen - de ser så comfy ud ;)

    - Anne
    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du er da godt nok blevet ret skrap til det der syning. Det inspirerer. Måske man skulle tage det op igen. Syede en del tøj til børnene, da de var små, men har ellers mest syet puder og sådan noget.

    SvarSlet
  3. Du er da godt nok blevet ret skrap til det der syning. Det inspirerer. Måske man skulle tage det op igen. Syede en del tøj til børnene, da de var små, men har ellers mest syet puder og sådan noget.

    SvarSlet