onsdag den 17. juni 2015

Retrotasken




Jeps, taskesyningen forsætter. Jeg vil gerne sy store og rummelige tasker vi kan bruge i stedet for kuffertere når vi skal på ferie i næste måned. Jeg stødte på dette blogindlæg hos Henriette og de tasker lige som jeg havde tænkt. Fik lidt nærmere mål på taskerne og det hjalp mig godt på vej. Derudover har jeg igen brugt vejledningen til pusleboksen. Jeg har brugt stof der måler ca 70x100

Jeg har købt lynlås i metermål, det viser sig at være en del billigere ca 20 kr pr meter, her er der brugt ca 70 cm.
Bomuldslærred og halvpanama fra Stof2000. Tasken er ikke stivet af, det gør ikke noget når den er fuld, men eller falder den let sammen. Fordelen er at den ikke fylder meget når den ikke bliver brugt.

Jeg synes den er lidt retro agtig pga farverne. Det er ingen fordel at lave inderfoer i meget mørkt stof, det gør det svært at finde ting i tasken.








2 kommentarer: