fredag den 22. maj 2015

Royal maler




Min søster og jeg har været afsted på royal malerskolen og vores tallerkner er nu kommet retur fra brændning. De er blevet super fine, man kan måske godt se at de ikke er malet af de royale malere, men det er charmen ved dem. Det var virkeligt sjovt at male og vi vil gerne snart afsted igen.

Det var spændende at høre lidt om Royal Copenhagen. Tallerknerne bliver brændt i ovn i 9 timer, og de krymper under brændingen. Alle malere skriver deres initialer bag på porcelænet, 2 elle 3 bogstaver. Kun de rigtige malere må lave de 3 bølger bag på, derfor lavede jeg min egen version da tallerkenen skulle signeres.








2 kommentarer:

  1. De er da blevet super flotte :-)
    det må være hyggeligt med sådan et lille kursus, det kunne også være noget for mig.
    Rigtig god pinse:-)

    SvarSlet
  2. Tøv ikke med at tag afsted hvis du en dag får mulighed for det.
    Go pinse til dig også

    SvarSlet