tirsdag den 26. maj 2015

Endelig - puslebokse




Jeg har længe gerne ville sy en pusleboks, men er aldrig gået i gang da jeg synes at det virkede som et uoverskueligt projekt. Jeg har haft lidt svært ved at gennemskue vejledningen også selvom jeg har haft de 2 stykker stof og en lynlås ved hånden. Nogle af punkterne i vejledningen blev droppet og i stedet har jeg fundet min egen måde. Nu har jeg fået syet 2 bokse i forskellige størrelser og nu forstår ikke helt hvorfor jeg ikke er gået i gang med det noget før. Det er nok det med at boksen har foer som har skræmt mig lidt, samt det med at skulle sy lynlås i, pænt. Begge bokse er blevet super fine og uden de store fejl. 
Af et projekt opstår der ofte nye ideer og efter denne optur, er jeg tættere på at sy en stor strandtaske med foer efter lidt samme princip. Jeg er spændt på om jeg kan holde skønhedsfejlene på et minimum og at det ender med noget som jeg også kan vise frem på bloggen.

Symaskine og overlocker står stadig fremme i stuen og på bordet ligger en bunke med stof fra gemmerne som jeg endelig ved hvad skal bruges til. 

Jeg har taget udgangspunkt i denne vejledning.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar