onsdag den 8. april 2015

Påskeæg næsten uden chokolade


Efter vores tur i sommerhus og en meget gavmild påskehare trænger vi alle til en chokolade pause. Mine forældre har alligevel sørget for påske"æg" til mig og min familie påskegaver. Jeg blev glad da gaverne til børnene blev åbnet, for de indeholdte ingen slik eller chokolade men i stedet en soveand. En blomstret and til Katrine og en and med traktor til Anders. Han blev glad og Katrine smagte lidt på den med det samme hun fik den.
En soveand har tidligere været på min to do liste men den har ikke været højt prioriteret og er havnet langt nede på listen til fordel for andre krea projekter. Derfor glæder det mig at mormorpåskehare kom med den slags påskeæg til mine børn.

Ænderne har min Onkels kone syet.

Og ja de voksnes gave er gemt lidt væk, vi fik nemlig ingen soveand men i stedet chokolade.. Ups.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar