fredag den 10. april 2015

Forårs give away



Nettet her har jeg vist frem før på bloggen her. Et projekt der var lidt længe undervejs, efter nettet blev færdig har det lagt sig på hylden igen. Det er slet ikke blev brugt og det skal der laves om på nu.
Det er fredag, solen skinner og lillepigen sover. Jeg nusser lidt rundt og rydder op og tilfældigt kom jeg forbi dette hæklede net. 

Der må være en læser der ude som kan få glæde af det, er det dig? 
Skriv en kommentar herunder, så finder jeg den nye ejer af det hæklede net på mandag den 13. april. 
Give away'en er afsluttet og vinderen er fundet 




16 kommentarer:

  1. Ja ☺ jeg vil gerne vinde det.
    /Jeanet

    SvarSlet
  2. Ja ☺ jeg vil gerne vinde det.
    /Jeanet

    SvarSlet
  3. Det er så fint og hvis jeg skulle være den heldige vinder, skal det bruges til at have madpakke, frugt og drikkedunk i til og fra arbejde.

    SvarSlet
  4. Det er så flot! Jeg vil bruge det til mine strikkeprojekter, hvis jeg er heldig at vinde :)

    Venlig hilsen
    Jane Wind

    SvarSlet
  5. Lækkert net 😊 Det vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  6. hvor er det fint, gerne vinde:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Hvor er der fint. Jeg elsker hjemmelavede give aways!

    SvarSlet
  8. Superfint!
    major-minx@sol.dk

    SvarSlet
  9. HVor er det fint :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Det er bare så fint,deltager. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Tænk sig at du ikke har brugt det, det er ikke til at forstå men jeg lover dig jeg vil super gerne bruge det, det er SÅ fint! :)
    pbrohus@yahoo.com

    SvarSlet
  12. Hvor er det altså bare fint!
    Jeg har selv hæklet et par net, og det ene bruger jeg til mit hækletøj, og det andet endte som en gave.
    Hæklede net kan man ikke få for mange af, så selvfølgelig deltager jeg i lodtrækningen om den fine sag.

    I øvrigt er det så skønt med nogle hjemmelavede give-aways <3

    SvarSlet
  13. Det er super fint!! Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  14. Smukt net, det vil jeg meget gerne vinde.

    SvarSlet
  15. Hej Line. Hvor er det en god ide :-) Rigtig fin blog du har!! Rigtig god søndag…

    SvarSlet
  16. Det kunne jeg godt tænke mig at vinde :)

    SvarSlet