onsdag den 18. februar 2015

Hæklet Hippo nr ?...


Det går aldrig galt når jeg hækler denne Hippo, den lykkedes hver gang.
Jeg synes hippoen er skøn til små børn. Den første jeg hæklede for ca 2 år siden var til Anders og den er brugt som målepind, ligge på maven træning og nu som pynt på hans værelse. Den her skal bruges til en barselsgave til en lille dreng, hæklet på bestilling. Det er sjovt at sammensætte farverne og den har tilpas få antal dele der skal syes sammen til sidst.


Hækleinfo:

Opskrift fra Hjertegarn
Der er ændret i antal omgange pr farver, for at få bredde striber
Hæklet på nål 4
Dobbelt garn
8 nøgler brugt
Fyldt med pudefyld fra Ikea









3 kommentarer:

  1. Den er da også bare skøn! Og sikke nogle dejlige farver :-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig flot :-)
    KH Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er din Hippo bare skøn og i rigtig gode farver :-) Jeg bliver helt glad af at se ham.

    Tænkte om du eller nogen du kender har lyst til et gavekort til Ditbarnsfoto af en værdi på 1190 kr. Jeg har lige fået gavekort og lagt på min blog og instagram for nogle dage siden.
    God aften.

    SvarSlet