fredag den 20. februar 2015

Garnlager - opgørelse


Jeg har fundet alt mit bomuldsgarn frem og fotodokumenteret det. Jeg vil prøve at se hvor meget jeg kan få lavet ud af det inden jeg køber nyt. Det passer også godt sammen med at jeg gerne vil vente med at købe nyt garn før til April. Samtidig tænker jeg at det kunne være en sjov udfordring at se hvad alle disse lækre farver kan trylles om til. Derfor satser jeg også på at kunne gøre status her på bloggen løbende over hvordan det går. Jeg har allerede gang i lidt forskellige projekter som jeg vil vise jer.

Forside til en pude i grånuaner af mindre rester

2. forsøg på en hæklet pige dukke, denne garn kun med en tråd på nål 3

Forside til en pude, hvor jeg kun mangler få omgange

Jeg tror det er disse farver jeg skal igang med næste gang,
 er dog ikke helt sikker på hvad det skal være

2 kommentarer:

  1. Sikke en god ide. Jeg har også virkelig et stort lager, der ligger i kasser og kurve... I dag fandt jeg en seddel jeg lavede lageret for 3 år siden, men navn, materiale, mængde, løbelængde. Sådan en er perfekt, når man kigger i opskrifter og lige skal tjekke om man har det rette på lager. Men der er løbet meget vand under åen siden, og lageret er vist næsten kun blevet større... så den skal vist lige opdateres.

    SvarSlet
  2. Sikke strukturet det lyder med sådan en notesbog. Her tager jeg altid chancen og begynder på noget imens jeg håber at der er garn nok. Mit lager plejer også at gå op og ned. Men nogle gange bliver jeg grebet af at få garnlageret minimeret. Jeg glæder mig til april hvor jeg igen må købe garn

    SvarSlet