onsdag den 25. februar 2015

For 2 år siden...


.. begyndte jeg at hækle denne sprutte, først i dag blev den færdig. Det eneste den manglede var lidt fyld og en bund. Pinligt. I dag blev også dagen hvor jeg fik hæftet ender på det grå indkøbsnet. Det har lagt siden oktober. Ups. Jeg må indrømme at der stadig ligger ufærdige projekter i kontoret og venter på lidt opmærksomhed. Det prikker til ens samvittighed når jeg dykker ned i kurven med de ufærdige projekter, nogle af tingene er kun halvt færdig. Jeg får en ide, begynder at hækle og går så lidt i stå igen pga det ikke bliver som jeg har forestillet mig. Det fungere ofte bedst når jeg hækler efter en opskrift.

Jeg må videre med at færdiggøre andre halve projekter, enten arbejde videre med ideen eller så må det pilles op. Det føles så godt når en ting afsluttes. Og der kommer jo nye ideer imellem tiden som jeg også gerne vil nå.

Hvor mange projekter har du liggende? eller tør du ikke ta et kig i gemmerne.






2 kommentarer:

  1. Alt for mange! Nogen gange synes jeg det vidner om kreativitet... Andre gange at det er et tegn på at jeg har for travlt.
    Jeg tror jeg har ca. 4 strikkeprojekter og 5 syprojekter. Nogen skal pilles op, nogen smides ud... cirka halvdelen gøres færdige...
    Stine

    SvarSlet
  2. Vi lader det være kreativitet. Det lyder bedst og gir ikke så dårlig samvittighed :)

    SvarSlet